BURRE-äääntligen? eller?

ha någon ens saknat mej?
ha ju inte varit så aktiv med bloggeriet ett tag...orka inte haha!
dessutom ha blogg.se strula så då blev jag arg.ARG!

nu är det helg, men ingen vila för mej jag måste tentaplugga hela helgen...fy fan..
idag fick dom som va på skolan igen sina tentor från i fredags...jag vill typ inte veta hur det gick...ÅGREN!
fy...aldeles för mycket att göra i skolan nu jag bli så stressad...
fjärtanus

jaaja..på söndag fyller robert år och nästa helg fyller mammi 50 år!
ser fram emot tårta och kakor i överflöd hehehe....
får väl se om det blir firarkakor eller tröstkakor....



over and out
burreeme


Kommentarer
Postat av: Ämälia

Borde man inte få tårta varje dag? Baka en åt mig :D nomnomnomnomnomnom

2010-02-05 @ 18:43:19
URL: http://emeliasportfolio.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0