BURRE- Buddy Holly och lite helg!

i fredags var jag och mamma och såg Buddy Holly på skeå kraft arena.
Det var riktigt bra! Han sjunger ju gode bra den där brollemannen men det syntes ju att han inte var någon vidare skådis i jämförelse med dom andra, med helt klart godkänt iaf!
sen vart det ju ett rejält ös i slutet när han hejjade på publiken osv, han bor ju här utanför skellhell sååååaattte....
haha han sjöng sjörövarfabbe!?!kulit!
spoiler; han dör i slutet hihi! busig jag ääääär eller sååå inte?


mamma är rolig, när dom zoomade in på brolles ansikte sa hon typ
- men gud så ful han va!
hahaha!


sen lördag skjutsade robert mej till bibblan innan han for på jobbet så fick jag gå hemmåt och mot stan själv sen och göra några ärenden i svinkylan!
blääää! inte varmt!
på kvällen blev det lite "tantfest" med veven och hennes kompisar, typ spårat!
haha!

var ju inte igår (eller jo det var de ju tyyyp) som vi kutade runt nere på underbar och drack white russian mjölkdrinkar!
jag kände mej typ nostalgisk, men gammfolket man var med dom var ju där när det hette tre trappor för tusen år sen så jag låg i lää....
och ingen mottagning där nere heller haha! ååå herre min..

nu ska jag dricka cola som min hubbe köpte åt mej gott!
haD
 Burreeme


Kommentarer
Postat av: karre

och där trycker jag på GILLA knappen :D:D:D

2010-02-21 @ 22:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0