BURRE-fredaglördag-helg!

sitter här och är gode trött i ögat faktiskt!sjukt då klockan bara är kvart i nio en lördag!
men måste ju intala mej att jag är trött så jag kommer i säng ska ju upp och iväg till IKEA imornbitti!!!wiiii!
jag tycker nästan att vi kan fira snart oxå eftersom att OS håller ju på att vara över fyyyy så skönt, jag tycker det är kul men i lagom mängd....
inte i den mängden som när man ha en sportnörd till kille som vill se allt och lite till(det går ju vanlig hockey, golf  m.m you name it på tv oxå!)
men jag gillar han ändå fast han e knäpp!
min hårdrockare.....






för övrigt verkar ju ina ha tryckt bappelsiner i sinne!
hon är oxå knäpp och så vill hon ha röda converse men de får hon inte för mej för hon ska ha partyskor, lilla fröken sneakersfjärt....
jaG Kan bli din skopedagog
som vi brukar säga- skor är faab!







over and out
burreeme vars tangentbord verka ha fått spunk och inte vill sammarbeta 
en ung en!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0