BURRE- rammalammabingbong!

dagen började bra, hämtade med.tentan jag gjorde för ngn vecka sen och jag fick VG!!
kände mej verkligen osäker men hade hoppats på ett g så jag blev en glad tjej!
firade med en delliboll!
gjorde ju även en annan tenta idag oxå en fucking omtenta där jag va ett poäng ifrån g...
jaja den var iaf skitsvår nu oxå
läraren e knas
boken e knas eller va säger du carro?
respektiv??
 
OMG!

igår fyllde världens sötaste robert år!min älskling är gammgubbe ju! fast nettes gubbe e mera gammal!
hihi!




haha pappas glasögon är som förstoringsglas!


nä nu ska ja sätta mej och smorssla in mej med moringa body butter!
galet smarrig doft!mmmmm...och mjuk bli man oxå!



haD
burreme


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är snygg

2010-02-08 @ 21:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0