BURRE- sjuk!

steg upp halv se idag men var inte pigg alls!
kämde det nog redan igår och inatt för jag kunde aldrig sova....
blä tråkigt att vara hemma och gå omkring och ha ont i kroppen får väl se om det blir skola imorn...



för övrigt så får det ju gärna bli lite mindre kallt!
och så tycker jag lite synd om stockholmarna för dom verka ju få spunk nu när det kommer snö!
plogbilar och vinterdäck är rätt bra att ha!
sen så ha ju varenda tjej/kille gåsjackor eller fjällräven och uggs! behövs det verkligen?
annars tar jag dom gärna haha!
fast jag skulle nog svettas ihjäl i en sån varm jacka....haha!

nu ska jag sluta svammla!
leve norrland!eller ngt....
haD
burreme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0