INA - funktionsnedsatt

jag har ont i halsen. Det är ungefär som reggaebusschauffören utan sin stereo. Eller Anders Södergren utan sina skidor. mums för södergren.
Jag känner mig handikappad, för det är det enda jag är bra på. Att prata!!!
Irri!
tog något ont att stå och skrika inför 70 gymnasieungdomar. Men som tur var skrek inse bara i typ 2 min =)
höhö

har även blivit informerad att vi har fått läsare från södern. Så denne bör ju självklart få ett välkomnande.
Välkommen mr Bear som sitter i boga!
du är lika välkommen som alla andra miljoner läsare!


det är coolingen här som läser ;)
det är nog frugan hans som tvingar han till läsning =)

och så måste jag lägga in en bild på ett kex



/ ina

Kommentarer
Postat av: LC OCH MANNEN

åh såå söööt du är!! det är frivillig läsning ner i från boga ;)

2010-02-26 @ 21:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0