INA - Leverbiffar

eller leverchiefkas om man pratar det burreinska språket :)

så firar man en sista praktikdag a la skellefteå!

vi lunchade och kramades så nu är det nästa Umeå!
eme ska då INTE få sova hos ina för ina har inte sovit hos eme! höhö!
och så skickade hon skräckmms inatt.
hjälp.

Aja nu är det att fira LC som fyller 20 bast idag. grattis!
Sen till erikslid och kramas.
Åker ina hem imorrn? jepp jepp, det lutar åt det hållet.
Annars söndag då ska jag störa min kära på kemigr.

btw. ni som ska skriva högskoleprovet. jag är din värsta fiende, vakten! hihi





btw. bör även tillägga hur det går till i en norrländsk ica-butik en vanlig onsdag: En går in i affären iklädd långkalsoner nertill (åsneknänen rockade) och den andra gick in med ett par skoterskor lika stora som hela byn. Folk brydde sig inte ens. kan även tillägga att kallingarna hade ett hål. gissa var.
Just precis där du tänkte.
DÄR.

<3 Kåge


Kommentarer
Postat av: Bellezza

älskar din blogg riktigt bra :)

kom gärna in och börja läs min också:)

Kram

2010-02-12 @ 20:12:16
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/
Postat av: burre

du kan få sova i min säng på lördag natt om du får lust då är den ledig

2010-02-12 @ 21:44:27
Postat av: Charlotta

Kåge är bäst, ingen protest!

2010-02-12 @ 23:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0