INA - min nya vän sune

i: pröva jobba heltid och vara typ sjuk
b: haha så liten och gnölig ;) stanna hemma då
i: imorrn är det fredag
b: ja jag är ledig
i: fan va slappt ;)
b: jo tjena vi ha slappt då heter jag sune
i: hej Sune!!!
b: jag fatta ingenting

burre är söt och jag är lättroad när jag är typ sjuk.
Idag har jag och Sara virrat runt på strömpilen, det var roligt.

haha och så har jag pratat med charlotta om en liten överraskning jag planerar. Hon är inte direkt stöttande, men ack så rolig!

Måste även berätta att jag lyckats med en grej ingen annan i min klass lyckas med på praktiken. Jag är inte smart. För att få sig in i skolan måste man ha passerkort och då är det en såndär svängdörr som är på gallerior och så. Jag klämde mig i den. och skrek HALLÅ HALLÅ! fattar inte varför jag skrek det men. En dam i receptionen kom och glodde på mig. Så nu har jag rivsår på armen. Måste ha varit en syn. Vissa i klassen kör skillade vägledningssamtal och grejer medans jag klämmer mig i dörrar.



typ som denna

Imorrn är det freeeeeeeeeedag!

Kommentarer
Postat av: LC

AAHHAHAHAHAHA dagens roligaste !! hahhaha du är en sån jävla stjärna !!! :D jag vill dö av skratt !!

2010-02-26 @ 21:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0