BURRE- avatar,indianpopcorn,surströmming,promme,söndagsångest,skola,tvätt

igår hade vi lördagsmys med indianpopcorn, bio och avatar på kvällen, trevligt värre!
filmen var bra osså! är nog häftig i 3D carro!
däremot höll ju kvällen på att sluta i katastrof för robert....
AIKmtachen sändes inte pga ngt strul! OMG! men han fick se sista perioden som ju var den bästa för då var problemet fixat!HAHAH!!

mamma, pappa och siss ska käka surströmming ikväll dom jäklarna jag blev så gaöet sugen kanske försöker övertala robert till en surismiddag?
har ju nyss vare ute på promme så det är man väl värd?eller?



inte från dagens promenad däremot från promenaden hem när det nya året bara var någon timme gammal!


jaaa på tisdag är första skoldagen och på onsdag ha vi redovisning...nu börjar allvaret igen ska väl bli liiiite skönt med vardag oxå....mindre skönt när man tänker på hur länge de är till nästa ledighet....
huuuuu!
nää nu ska jag gå ner o se om min tvätt e klar så jag kan slänga in nästa!
vår tvättstuga e för övrigt äcklig o våra grannar e pantade


heeejråååå!
burreme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0