BURRE- gf*#%"JBdjs¤¤#fdg!!!!


GHAAA!!
ibland käraste syster gör du mej totalgalen!
krääääjsy!
tur att du är så lik hamstern i bolt annars vet jag inte vaaad jag gjort!
typ stoppat in bajs genom din brevlåda....nej just ja!
du ha ju ingen brevlåda...men jag ha din nyckel!
MOHAHAH!!


PS. jag o hanna ska göra skolarbete imorn och min dator ville inte att ja skulle göra det så den hängde sej, sen ha kära hamsterida min kamerasladd i raoutis, inge bra då jag behöver bilder i min kamera för att göra skolarbetet.DS.

PS2. låna inte ut något åt ida, hon ÖVERTAR det! haha SISS du är rätt lik våran bor på det sättet! hahaDS.

haD
burreeme


Kommentarer
Postat av: hamster ida

åh jag älskar dig med!!!!!!!!!!!!!

2010-01-07 @ 14:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0