BURRE- måndag igen!

helgen snabbade sig förbi!
vi tillbringade helgen i rotis!
på lördagen for jag o mamma och simmade, så duktiga så! men var rät varmt i vattnet så vi var trötta som faen efteråt haha! men skönt ändå!
pappa fick stanna hemma för han kan lix inte simma...
robban var i gymmet och lekte med maskinerna! sen på kvällen blev det smarrig lax och en hel massa playstation!
höll på att garva ihjäl mej när jag och mamma sjöng abba! tårarna sprutade!

nu ska jag gå och tracka robban!

ha de!
burreeme


Kommentarer
Postat av: Ämälia

Jag läste taco bar istället för tracka robban :(

2010-01-26 @ 00:43:28
Postat av: Anonym

bli blond ingen!

2010-01-26 @ 10:12:15
Postat av: burre

haha muuummms tacos! gooott!

ska jag bli blond igen? men jag färga ju nyss mörkt....

2010-01-26 @ 14:38:43
Postat av: Anonym

yes go blond!



Skitläcker då! MUMMA!

2010-01-27 @ 17:24:42
Postat av: Malin

Haha Burre, MYCKET märkligt att vi inte setts ännu på vårdis. Men jag tippar på en kärt återseende i veckan! haha ;D

2010-01-31 @ 13:45:19
URL: http://malingrenholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0