BURRE-snark,knark,bark,cark!

inleder med ett fint rim dära....hata rubriker.nu
har varit ledig idag har tyvärr gjort typ allt annat än att plugga, man blir ju som tvungen att ta tag i andra saker ibland också...men nu är det då gjort!
dagens goda gärning får väl vara att jag skicka 50kronor till haiti..inte mycket men alltid något...
särskillt med tankte på hur fruktat pank jag är...

snyltade till mej lite avocado av mamma idag på maxi!
köpte örtsalt tidigare idag men då tog pengarna slut haha så jag hade inte råd till egna avocadosar!
ANETTE! det är typ ditt fel att ja spenderade min sista kronor!
blev så sugen på cado och örtsalt när du käka det igår !

     +      + =pank emelie!


nä imorn blire skola!
så nu äre bara att nannsa sängen (som du inte får nanna i alls carro! ha! rubb it in!)
min säääääng!
och imorn ska jag även avnjuta mina nyhandlade avocadosar!smarrigt




åhhhhh sommar.....

 over and out!
burreeme







Kommentarer
Postat av: Anonym

åh så kärleksfullt inlägg pörti!

2010-01-19 @ 23:42:06
URL: http://burreina.blogg.se/
Postat av: Annette

Hörru duuu, jag stavar faktiskt med TVÅ N! nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn



La du 50 kr i ett kuvert och skrev "Haiti" på och la på brevlådan? HAHA :P



Avocado me örtsalt är gött gött i gött gött :)

2010-01-20 @ 15:21:52
URL: http://www.aninette.blogspot.com
Postat av: Hermanemma

Perfect site, i like it!

2011-03-24 @ 09:27:46
URL: http://hermanemma.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0