BURRE-snyggve!

alltså jag blev typ rädd när jag såg mej i spegeln nyss!
blek som ett spöke
grå äcklig utväxt
typ grå hy?
roberts yberfula lånkalsonger
tjockesockar
robert gubbtofflor, som jag köpt mest för att dom va så roliga och att det stog R på dom



jag behöver alltså få färg i fejjan på något vis
färga mitt hår
sminka mej?
ta på mej byxor(skönt med mjukisar ju)
ta mej i kragen!
kan det inte bara bli sommar nu?
bara ett halvår kvar...
baaaara ett halvår....

två veckor till thai i mars för 7000 någon som hänger med?


Se hela bilden

 



over and out
burreeme


Kommentarer
Postat av: Annette

Är du tok? Vilken student har 7000kr över bara så där ?? :O

2010-01-09 @ 14:48:24
URL: http://www.aninette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0