INA - Sovmorgonen Sune!

Vaknade kl ett imorse =)
myys, det är så roligt när man vakna och ha typ 4 sms.
GILLAS!

Har myslördag idag med G och J.
Vi har varit på strömpilen och nu är det spel/matlagning som pågår!

Gregon pratar med mig när jag sitter bredvid högtalarna sune!

Helgen är så otroligt mycket bättre än jag trodde att den skulle, hurra hurra!
Det enda som fattas är att burre kommer på besök :)


hihi



mystoppendag även om jag förlora i maxi-yatzy!
Ja mamma du läste rätt, jag spelade det. två gånger!


Kommentarer
Postat av: M

jag är i chock!

2010-01-10 @ 20:53:39
Postat av: Konradalice

Awesome site!

2011-06-22 @ 12:17:56
URL: http://konradalice.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0