INA - vart man än vänder sig

så är det mat!
kom just på mig att jag sjöng på fredagsmyslåten.
Såg Freaks and Geeks bara för att dom äter aldrig där. Dom gick på restaurang.
Kommer på mig själv att jag stirrar på min praktikhandledares lunchlåda.
Drömmer om bragokex.

EN dag kvar och ack så drygt det är

mat mat mat

imorrn blir det mys på erikslid och lördag fest!

massa tjejer är på väg så nu ska jag tvinga mig att vara social

tröööööööööööött!



har inga roliga bilder heller.

åh så underhållande jag är

Kommentarer
Postat av: Maximilianidunn

This is great please keep on the good and wonderful work.

2011-11-19 @ 20:27:16
URL: http://maximilianidunn.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0