BURRE- sommar!

nu äre alltså sommar...eller det ska väl bli det förhoppningsvis!
är bara lite för kallt än så länge!
Men skolan är slut och sista sommarlovet har inletts...spännande!
och Carro ska flytta bort te Uppsala...därför är hon tvungen att hänga extra mycket med mej i sommar!
även mina pluttar från skolan ska kanske dyka upp här i skell lagom till skelliåfestivalen/stadsfesten= PARTY!

har precis tömt kameran för systra mi ska iväg på balen och ska då låna min kamera...så här kommer det lite utmärkta ljuvliga bilder! heeehe!









nu peppar vi för en great sommar och att gamlingarna på dammen sover under nätterna så jag inte behöver springa ihjäl mej!
HaD!
Emmeburr!


Kommentarer
Postat av: Annette

Emma dum!! Det ser ut som om det är hon som har låst mig inne och therese kikar in och undrar vad fan det är för fel..



Efter två dagar i verkligheten är jag sjuk och vill inte jobba meeeer.. grattis Nette, detta kommer bli en lååång sommar!

2010-06-08 @ 18:22:44
URL: http://www.aninette.blogspot.com
Postat av: eme

men liten stackare!

du får se till att bli frisk så vi kan ha en bra sommar! för vi måste ju ses! jag måste komma te umå oxå!

2010-06-08 @ 19:17:28
Postat av: Ina

<3

2010-06-09 @ 00:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0