INA - Varit på dejt!

Haft en riktigt bra dag. Om det är något jag önskat att jag hade haft en ändring på så är det min hals.
Hur länge ska man gå och ha ont i den?!
Ett liv verkar det som.
Rätt van, rätt less.

Imorrn bär det av hemåt!
Hurra, längtar grymt mycket. Min säng, min soffa och min lägenhet.
För sista gången innan allt flyttas ner som kommer ske till helgen.

I alla fall. Idag har jag varit på dejt. Med ett riktigt kex.
Vi gick på stan och strosa och sedan bar det av till kyrkholmen.
Jag vet att det kommer bli en andradejt för den har vi redan planerat men det kommer inte att utvecklas till något seriöst. För det hade varit äckligt. Fruktansvärt äckligt. Han är gift också!
Men söt är han iaf! :)
Under dejten träffade vi en sötnos som väntar på att kläcka. Hon joinade oss på kyrkholmen. Mycket trevligt må jag säga!!!

kort!


visst är han söt? :)


Inte nöjd över att jag smygfota ;)

hurra! /INA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0