INA - Vi är aktiva, vi lovar!

Ute ska det vara sommar men det är svinkallt ändå.
Eller så är det bara jag som tycker det med min förkylning!
Drygt!

Det har varit full rulle sen jag kom hit; har träffat familj och vänner, festat, lekt med kor, fått ont i halsen och kramat min baby. Och jobbat natt.

bilder





Har även sovit helt själv i sommarstugan för första gången i mitt liv. Mamma skrämde mig om att en granne skulle ta sig in och göra tokigheter men det gick bara bra! Jag lekte fotograf i äppelträd istället.
Och shit va folk läser bloggar på söndagar!



"Frusen flicka hoppar lätt i galen tunna
vilsna människor går oftare på en nit
ensamhet och rädsla gör oss lite dumma
man hoppas på ett under innan man trillar dit."

Då vet ni (du).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0