BURRE- du ska inte tro det bli sommar...

...i fall inte nåån sätter faaaart!
nette satte fart på våren genom att ta av sej långkalsongerna idag på skolan hon blev helt enkelt för het!
heeeeet såååå het!

dagens hiss:
karre min bästaste karre kommer att spendera sommaren in our beloved skelltown ett litet stenkast från lilla jag! dee eellaa gött!

dagens diss: jag är sugen som ett as på godis, och godis är onyttigt!

carroina är duttig flicka  med sina dietpäckelsoppor så nu ska jag oxå va duttig och inte äta smarrigt underbart fabolus godis på ett tag....ett tag! lite mörk choklad slinker ner men enligt robert är det inte godis utan typ bajs?




världens bästa badplats, dit har man prommat, cyklat kört moppe och givetvis åkt bil många varma sommardagar/kvällar/nätter...så underbart! längtar tills man kan ta sommarens första kvällsdopp i tallis! bästaste tallis!




såå ung...(jaaa jag ha fan åldersnojja) och jag hade typ fin lugg....hmmm.....

men det värsta är hur jag ska göra med mitt hår? ska jag orka bli ljusare eller ska jag fortsätta vara mörk?
HJÄÄÄLP!


over and out burrbert


Kommentarer
Postat av: hon som kommer hem <3 snart.

bli en ginger;P din lilla hetsiga hihihihi

2010-03-19 @ 23:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0