BURRE- fucking visdomstand

mina visdomständer är inte helt snälla mot mej har jag märkt....
hade ju sjuuuukt ont i tandköttet längst in vid visdomstanden på höger sida för ett tag sen, jag hade fått en stoor förkylningsblåsa där som gjorde så in i helvette ont att jag typ inte kunde sova!
dessutom kikar tanden fram lite så där busigt....

Se hela bilden

tydligen så kommer ofta visdomständer upp snett....
saken är den att nu har det blivit helt svullet på vänster sida så nu är väl den tandjävulen på väg upp oxå!
den gör så jag får ont i skallen!
blääää!
men det går nog över....
hoppas jag....
det gjorde det ju iaf på höger sida!
vill iaf inte till tandis, fyyyyy! jag ha ju stor käft en eller två tänder till måste ju rymmas?


dumme tand!

over and out
burreme


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0