BURRE- sjuk!

vaken hela natten typ
ont överallt
ont som fan i käften
blä
kräks tre gånger
dör i soffan
robert kommer med cola
börjar leva lite igen
känner mej hungrig nu så snart bli det att äta och se om det får vara kvar!
hatar att va sjuk.
har inte tid
förutom skolan måste jag
- skaffa glsögon
 - gå till en frisör och fråga hur jag ska göra med håret
- städa
- göra skola, skola, skola !


dessutom är jag less på att det ska snöa så fruktansvärt hela tiden har vi inte nog med snö?
såg hur mycket snö det hade kommit redan i natt när jag va uppe och vandrade omkring , robert trodde mej inte när ja berättade för han när han vaknade...
känns som att våren aldrig kommer när det hela tiden bara kommer mer snö.
sjukt.
som jag


Kommentarer
Postat av: Karre

hAHhhahHAHAHAHHHAHHAHAhahahahahah "börjar leva lite igen" haha ocg what?! glasögon?? GAMLING!!!mohahahhaha

2010-03-14 @ 23:19:51
URL: http://omjaghadeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0