INA - 118 100

118 100 är helt säker på att burre är en jättetrevlig person som alla tycker om att umgås med, därför att du är så glad och omtänksam. Du tycker om massor med personer i denna värld. Men framförallt gillar du personer som får dig att känna dig trygg. Människor som är glada och får dig att skratta tycker du också om.

118 100 tror att ina är den ultimata förförerskan med många knep i bakfickan. Hon har ett vackert utseende och tycker om att bada näck i skogstjärnar.

haha jag har lite halvtråkigt ja. tror att jag håller på att bli frisk nu =)

sjukt att 118 100 vart kär i burre och tänkte på snusk när mitt namn dök upp. haha. dom trodde även att jag jobbade med smycken. ofta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0