INA - dammsugarn

gör mig SÅ arg! Den lever sitt egna lilla liv.
ringde min pappa, han försökte lösa det stora problemet. Att få Andreas in i lägenheten min. Tack och hej.
ringde mitt ex, han skrattade. Sen skrattade han lite till och föreslog att jag skulle ringa en pensionerad gubbe som lagar dammsugare men denne skulle nog bara bli arg på mig om jag ringde. Tack och hej.
Messa gregon. Förhoppningsvis hinner han vakna ur sin powernap innan kl 17 så vi kan lämna in fanskapet.

Gregon är bäst!
I tell you.

Alla borde ha en gregon.

Igår gick även en stereo som jag har sönder. Jippi.

Nu fattas det bara att Pernilla Wahlgren vinner mello så då kan dagen inte bli sämre.

Det är ju iaf fall sol ute.
Men den gick i moln.

grrrr
/ Ina


tur att en bild eller två kan göra en glad iaf =)




Kommentarer
Postat av: lisa

Oh, vilka snyggingar=)

2010-03-15 @ 14:01:06
URL: http://lisaochpatrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0