INA - hundvakt

När man liks är förkyld och ska sitta och plugga hemma kan man lika gärna sitta hemma hos en kompis med en liten voffse som sällskap.
Känns rätt konstigt vara här utan Sara, men det är tur att jag har Aska =)
Bra tips till er studenter där ute, stick hem till en kompis som inte är hemma!
Då kan du inte sätta igång och städa eller laga massa mat och fly från pluggandet.
Skulle se liiite konstigt ut när de kommer hem, även om jag vet att jag skulle kunna göra det här hehe

Nu sitter jag och funderar över sommaren. Blir det att jobba som SYV? Natt? Inte natt? Umeå? Skellefteå? Kåge? Herregud. Om eme jobba natt period ett, vill inte jag jobba det period två. Då träffas vi ju aldrig. Jag vet. vi är ihop. Inatt ska hon nansa hemma hos mig.
Blir nog nattjobb iaf en period. Min chef är bäst.

Är så less på att vara förkyld och sjuk! Även om jag bara vart det igår. haha, hatar vara svag. Alltid vara stark. 

Medans jag sitter och pluggar och dricker upp saras kaffe lyssnar jag bland annat på denna sång.



/ INA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0