INA - Min helg

har varit hur bra som helst!
Finfrämmande från skeå, musikal, vin, mello och teckningar!
Var så mysigt att komma hem från praktiken i fredags och mötas av röster och någon att komma hem till. mys mys!
Mina föräldrar är så söta =)
hehe


svedjis!

Nu flödar snoret och jag har beslutsångest. Antingen gå till stipendie och se film, gå till jobbet och städa eller ligga i soffan och tycka synd om mig själv. Blir nog förslag nr tre :)

nu ringer det. tjejen med tryffelmage tydligen. Blir intressant.

Kommentarer
Postat av: tryfflen

jag är inte helt hundja än.... och det är snart en vecka sen......

2010-03-08 @ 22:38:49
Postat av: Anonym

åh nej stackars fröken tjyffel =)

2010-03-10 @ 19:16:01
URL: http://burreina.blogg.se/
Postat av: Albinlinnea

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2010-12-20 @ 19:59:10
URL: http://albinlinnea.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0