INA - mycket bra dag

Även om det snöar lapphandskar och man är glad, då har man en bra dag!
Liiite less på snön, men det blir inte bättre att klaga. Det tar lika lång tid till juni ändå.

Idag har min medförfattare och jag träffat handledaren till examensarbetet. Holy moly om några månader är vi klara syv-damer. sjukt. Mannen med vigselringen på lillfingret verkade då nöjd över våra planer så då får vi vara nöjd med han också trots alla miljoners intervjuer vi måste göra.

En promenad till Tomtebo som gav en minnen på två olika sätt. En stadsdel och en god vän gjorde att man inte kunna göra annat än le.
Vissa människor gör en glad och kommer alltid göra det också, oavsett vad man pratar om.
Bara för att hon var så söt fick hon en elegant middag med flottiga makaroner och östanbäcks-kossa. haha.
Sandra <3


haha!

Nu håller snoret dra sin kos och jag överlevde min OD på Rinexin. PJO!

Lilla Eme ligger och kräks, stackaren. Jag tror att det är måndagens tur med mr Reggae som gjorde det. Hon pussade på hans lilla mössa.

1.5 vecka kvar av praktiken. Trivs riktigt bra där men ändå HURRA!
längtar efter att träna på förmiddagar och att allt är som vanligt.

/ INA


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för en härlig dag och för att du alltid gör mig på bra humör :) (btw, uppknäppta jeans, frrrr ;)

2010-03-10 @ 19:56:25
Postat av: Anonym

hehe klockren bild =)

2010-03-10 @ 20:53:54
URL: http://burreina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0