INA - Onsdag

Helt galet va veckorna går snabbt.
Ina hinner knappt blogga eller typ säga hej.
Snart äre helg och den kommer bli great.
Massa besök och massa mys. Lite vin ska oxå hinnas intas.

Idag har jag hälsat på min kära på UC. Där verkar det vara hur bra som helst.
Blir en favorit i repris imorrn =)

BTW så borde man svartlista spinninginstruktörer. Tanten var INTE bra. Visst är det så att man ska svettas och känna av att man tränar? En sväng upp för svingen är sju resor värre.
Imorrn blir att åka utav!


Fick just ett sms av Burre. Hon har köpt ett par till skor. Otippat? Nej. Träffade även henne på stan en kortis idag. Hon blev blå av min glädje. hihi

Och en sak till. Jag gillar INTE familjen Wahlgren.
Tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0