INA - trasig dator och dag 40

burres dator är helt kaputt så hon lever som gamla tanter gör. Datorlös.
Men hon lever och mår och planerar en tripp hit till Umeå med sin man.
Trevligt må jag säga!

Imorrn är det dag 40 av 40 möjliga på praktiken. Har bakat kaka med Sara idag. Något torr glasyr men dom äter den nog ändå.
Vi har ätit kakor idag så då va jag duktig och for och sprang 5 km nonstop efter jobbet, något sakta men ändå!

Helgen närmar sig och då får jag celebert besök hela helgen.
HURRA!!!



inte från idag men hon är söt =)

åh, måste även informera om dagens i-landsproblem. Det är inte trevligt bo på 6e våningen när hissen är trasig. tack för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0