INA - Try the 69!

- Råkade jag säga till en japan som ville åka buss till Mariehem och inte visste vilket nummer det var.
Han glodde som bara den på mig när jag började skratta!
Han frågade: Are you sure?
haha.

Har då kommit hem från en helg i skeå. Jag och Burre hade roligt =)
Hann träffa min prins, systrarna C, nino och hela erikslidgänget haha och vara på barty!

bilder!




kolla facet bakom oss eme! haha!







orkar inte lägga ut fler bilder. Har värsta roliga (tycker typ bara jag) bildserien på burre sen som jag ska lägga ut höhö.

Roligt hade vi iaf och detta år fick alla sig ut! =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag skrattar så jag gråter!!! HAHA, "Try the 69" var klockrent! Åker du med oss hem imorn, kommer nog rulla vid 3-4tiden! Puss

2010-03-31 @ 11:37:23
Postat av: Anonym

Count me in!

2010-03-31 @ 15:45:45
URL: http://burreina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0