BURRE- sjuk o party

jaha då vare min tur att bli sjuk!
halsen är inte okey, det lixom brummar i bröstet och så kommer de upp små jabba the hutts ibland.....
och så febern...fan jag få ont i hela kroppen när feberjäveln kommer på besök....

 hade iaf en grymnt rolig partykväll i lördags(kan ha varit midre smart att festa när jag redan hade ont i halsen)
karin och sandra mina bästa dvärgar e ju hemma nu!

haha Karre ser så stolt och kärleksfull ut när hon tittar på Sarre och jag
jag gillar starkt att karin ha tvinga upp mannen sin hit till norrland över sommaren....bojkotta stockholm I say....
sen tyckte jag att det var perfekt iming för karre att bli på smällen så hon på så sätt kan lura kvar han här uppe.....man kan ju inte ha barn i stockholm, eller?heeee...


jag snodde bilder från ida o sandra....

bsen hade vi en trevlig bakismorgon tillsammans.....alla utom anni som cyklade hem barfota ngn gång under natten!
Karre o Ida nanna tillsammans på vår uppblåsbara madrass och sandra joinade senare på morgonen haha!


over and out

BURREeme


Kommentarer
Postat av: Karre

HAHHA Gilla starkt!

men för att förtydliga, karre är alltså inte på smällen som man kan tolka det av din text HAHAH! :P

Och vet du vad, nu äre helg igen burrbert ;)

puss

2010-05-13 @ 22:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0