INA - Burres tur vara sjuk!

Då var det Burres tur att vara sjuk!
hehe hon skyller på mig att det är jag som har smittat henne. Det var över en vecka sen vi träffades. Och hon var ute och roade sig halvnaken i helgen. Ute.
Kommentar överflödig!

Examensarbetet får all tid och lite till men idag har vi varit på bio i alla fall.
Det var nya Beck. Jag vet inte om den har haft premiär än men den var helt okej!
Är inget Beckfan med tiden gick fort, det var nog tack vare chipsen och drickan man fick =)

Nu är det Hollywoodfruar. Det är då ingen som borrar i väggen iaf.


ungefär som på den här bilden. Den satt i min hiss. hihihi!



krya på dig!

ps. Hon har tjatat på att få ett sjuk-inlägg så jag är mer än snäll som gör det.

Nu ska jag se Hans "kroppen" Wiklund intervjua Maria.

Kommentarer
Postat av: burre

jag hade faktiskt min vinterjacka på mej!UTE!

2010-05-10 @ 22:18:15
Postat av: Ina

det är skillnad på påskägg och vinterjacka darling ;)



titta bara på bilden! det var säkert så du var klädd!

2010-05-11 @ 10:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0