INA - ESC

Ikväll är det som bekant ESC-final.
Vilket skämt.
Man får sitta och skratta åt hur pinsamma alla är ikväll istället då.
Men det är nog bara att att man är avis.
Hade en grymt rolig gårdagskväll.
Var nog första och sista gången i mitt liv jag lyssnade på en låt som hette Ålidhem.

Ibland så önskar man att folk kan ta beslut åt en.
Fast då blir det oftast fel.

All in på Måndag.

Lägger in ett väldigt roligt kort istället

Eme klänger lite på Emmas kille! SE DÄR JA!!
hihi ser ut som att dom hånglar, men egentligen "varnade" eme han för
en karl som va på festen samma kväll och tog på allt och alla.
Jag va slapp tydligen. hihihi roligt.

Kommentarer
Postat av: klängarn

HAHAHA! gud jag typ äter Thomas hahahahahahaaa! sååå roligt kort

2010-05-30 @ 11:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0