INA - Hos tandläkaren

Ibland känner jag mig som en mytoman för allt ska då hända mig.
Har satt fart på en hel folktandvård idag plus studenttandläkarna!
Slå den du!

Dom ringde 50 min innan utsatt tid och jag var 5 minuter tidigt på plats till tandis.
10 min efter utsatt tid, ingen tandis hade kommit och hjälpt mig.
En kvinna kom och sa "snart är det din tur".
Alla gick om mig i kön.
Jag vart sur.
In kommer en dude som säger: "Erika Näslund".
Jag muttra och sa att det var mitt andranamn men att det va jag.
Då hamnade jag där de nördiga tandläkarstudenterna håller till tre våningar upp
I ett litet bås där man såg alla patienter låg och gapa.
Jag bara skrattade vid det tillfället.
Sen visade det sig att han hade tagit fel patient så jag hade blivit lite kidnappad.
Kutar ner till den vanliga våningen där kvinnan som sa att det snart va min tur va på. Jag går till receptionen och berättar. Alla skrattar åt mig.
Då ringer samma folktandvård som undrar vart jag tagit vägen?!
haha hon kom och hämtade mig men då hade jag missat själva tandläkaren.
Alla skrattade åt mig om att en man i vit rock hade kidnappat mig. Kul.
Typ 1.5 timme senare fick jag gå hem utan undersökning typ och en ny tandborste.
Jag saknar Kåge Folktandvård. Där känner dom en.

Nu ska jag äta och sen hänga med Gregon!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0