INA - Klart

Idag har jag och Sara skickat in vårt examensarbete. Klart.
Jag känner mig helt däckad. Luften har gått ur en.
Sovit 1 timme på eftermiddagen men vart då bara tröttare!
Meeen är det massa roligt nere på stan är det bara att göra ett ryck och cykla ner dit.

Längtar till sommaren nu!



OCH IKVÄLL är det ESC när Sverige deltar. Kommer bli flopp?
Ja du, vi får se.

Så då vet ni var ni har mig.

Imorrn blir det yran, min utklädnad är klar!
Liiiite tråkig utklädnad men ska man bara vara en prick så ska man.
Blir nog roligt ändå :)


Kommentarer
Postat av: ;-)

Vilken ljuvlig sommarbild du har där ;-)



// Flirtgubben!

2010-05-29 @ 18:27:53
Postat av: Joachimmette

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2011-03-22 @ 17:37:22
URL: http://joachimmette.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0