INA - Nino <3

Nu ska jag berätta om en person som inte fått så mycket fokus i denna blogg, men nu är det ändring på det :)
Jag är så glad!
Och vet ni varför?
Jag har världens underbara bästa lilla pytte-kompis


Jag längtar efter min bästa Janina som ska ha bäbis 6 veckor! DET ÄR TYP INGENTING!!!
Jag gillar starkt att jag ska vara hemma hela sommaren och hon bor ju där med sin karl.
GILLA!
Sen tyckte jag att det var perfekt timing för henne att bli med bebbe eftersom jag snart tar examen och jag har faktiskt sökt jobb i skellefteå!
Hon kan ju inte ha barn utan mig i närheten, eller? heeeeeeeee



Vi har det alltid trevligt tillsammans och vi brukar ha det så mysigt när vi är ute och glider i bilar... Tack för att du finns. Seriöst.

Over and out

Carro/Ina

Kommentarer
Postat av: Nino

Glad att jag har dig med.. Tänk vilket tråkigt liv jag skulle ha då :P Puss Puss

2010-05-12 @ 16:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0