INA - Onsdag

Och eftersom det är onsdag och lillördag så NU kommer bilder från helgen som jag fått smsefterfrågningar om ;)

Jag var nämligen hårmodell en hel helg så nu ska ni få se.
Det var någon helt ny erfarenhet, det var mycket väntan men som tur var så var det 20 personer som väntade tillsammans. Vi hade faktiskt roligt där sitta i källaren på coverclub i klorinlukt och kyla.

aja foton!



Först färgade de håret samma färg som det var och klippte toppar.
Sondagmorgon när jag hade försovit mig fick jag papiljotter och dom vart man less på!
6 timmar gick jag omkring med dom. Fick kommentaren att jag såg ut som en teletubbie =)
hehe



tada klar!
Jag ingick som håruppsättningsbrutta och så här lockigt vart det!
karln sydde upp håret så inga nålar eller hårsnoddar sitter i det.
Va rätt coolt faktiskt, men kommer aldrig ha så där igen!
hehe

Vill även lägga in en bild på delar ur sällskapet.






Otroligt roligt faktiskt.

Ersboda eller inte, det är frågan?

Nu sola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0