INA - Tack burre!

För det oerhört smickrande inlägget.
Ina blir typ bara sjukare och sjukare.
Imorrn blire doktorn :(
Jag är som alla karlar är. Jag tror att jag ska dö när jag är sjuk hehe!
Men när kvinnan på apoteket blev orolig så då blir man ju jätterädd själv också!

Har inte hänt så mycket idag mer är 20 vänneravsnitt.
Tur att vänner är bra!
Ångrar fortfarande att jag inte köpte hela serien när jag var i Wolverhampton.
Men jag fick då med det viktigaste iaf, klänningar!!!
Och där verkar det vara sommar nu... lyxigt.

Burre kom och bädda ner mig!

Nu börjar 21:an
Marcell is humping the lamp!


känner mig lika misslyckad som förra veckans storbak som på denna bild.

/INA


Kommentarer
Postat av: lisa

Va synd att du ångrar dig...tror att dom slutat sälja den på asda. Vet inte än hur mycket packning vi kommer att ha med oss hem, men OM vi har plats kan jag kolla vad den kostar här och isf hör jag av mig om du är intresserad. Kan inte lova nåt, men jag ska se vad jag kan göra..



Krya-på-dig-kramar!

2010-05-08 @ 22:10:10
URL: http://lisaochpatrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0