INA -The weekend is over

Så där ja!
Då var den här helgen över.
Nästa är examenshelgen. OMG säger jag bara.

BURRE DU LÄSER BLOGGEN VET JAG SÅ NU FÅR DU TA OCH SKRIVA OCKSÅ!
Jag ser allt din kommentar, klängarn!

Aja, detta inlägg får vara till min kära mamma.
Det är inte ofta jag säger det, men när jag gör det så menar jag det.
Jag älskar dig mamma!
Min mamse är bäst! Även när hon har på sig den rödprickiga tröjan från 1840 ;)
På lördag får jag träffa henne, var typ två månader sen sist.

på en av hennes favoritplatser och gör en av sina favoritsysselsättningar på sommaren.
Söööt :)

Aja, nu är det snart dags att sova. Väckaren står på 05:00.
Åh morgonstund har guld i mun.
Eller inte. Kommer vara lilla jävulen då tror jag.
Det återstår att se!

Ceep your fingers crossed!

/INA

Kommentarer
Postat av: M

Älskar dej me, men tröjan är faktiskt bara från 1997;)

2010-05-30 @ 20:37:50
Postat av: Asbjornolea

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2011-06-09 @ 14:28:45
URL: http://asbjornolea.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0