BURRE- rubriken som inte blev nå bra!

Japp idag gjordes hemtentaredovisningen bort!
HEEEELG!
firade de med en cider till maten..
följden blev att ja somna i soffan udner min nya yyybergosiga filt!
SWEEEEET!
På lördag blir middag o vin hos Ida, naajs!



HA! jag ha inte den där frippan längre! Så busit! Klippte lite....



HALLÅ vem ska ut på juldagen? fan viktigt fråga här ju!ska biljetter inhandlas ällär?


Carro blir sur på mej när ja planera...men de får hon bli för ja vill planera så man ha ngt att se fram emot i all denna miiisär!
(ställer in mej inför c-uppsats=misääär)
dessutom är ja lite pank typ redan...har handlat glasögon...
Men de tär fasen ba sex veckor kvar till Jul...JULKLAPPAR måste inhandlas!



N ska ja gå och kidnappa teven från robert för jag ha tråkigt!

haD!
Eme


Kommentarer
Postat av: Karrebarre

SKARU ut på annandagen!!!?!!! ...inte juldagen alltså? DÅ vill JAG me :D jaaaaaaaaaaaaaaaaa det vill ja...(om ja nu är ledig/hemma) :P

2010-11-11 @ 23:04:32
URL: http://omjaghadeen.blogg.se/
Postat av: Karbert

Burre nu. VISA BRILLORNA PLUS FRISYR! obligatoriskt om man ha blogg ;)

2010-11-11 @ 23:05:22
URL: http://omjaghadeen.blogg.se/
Postat av: BURRE

HAHAH ja mena juldagen heeeee.... fast häng med artonåringarna hade ju vare ball? eller?

ska ba oooorka ta ett kort så åker de upp! ASAP!

2010-11-12 @ 13:27:36
URL: http://burreina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0