BURRE- slut på helgen!

Helgen har spenderats i fin-fina rotis! Var så skönt att komma hem och bli omhändertagen av mamma och glömma tankarna på hemtentan för att ha en riktig helg! Det känns som det va länge sen då jag va sjuk förra hlegen och ba va hemma ensam och knarka ipren och drack vatten och helgen innan det jobbade jag natt och var på väg att bli sjuk...

vi var en sväng förbi kyrgogården på fredagkväll då det va mörkt och det va så fint med de ljus som va tända!
sen for vi och tände ljus på lördagen, jag tände ett på farmors grav!
Det hade kommit lite snö och det var riktigt mysigt!
bilden e ifrån nyårs, såå mycket snö var det INTE!



Imorrn ska jag till umjo och fixa lite böcker till hemtentan eftersom surskellefteås bibbla faaeen inte verka ha ett skit av de jag behöver!!
 Det har verkligen aldrig varit ett problem förut då dem har haft allt jag behövt låna!


nette! Avocadoexpert!

Lev och må!
BURRE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0