BURRE- update!

Sitter och väntar på middagen som är i ugnen...varma mackor!
gott!

igår käkade vi tacos hos emma, stackarn var sjuk igår så ja skickade hem henne från lektionen men då sa hon att hon ville vänta till reklampausen....
även att hon skulle hem och ta 1000 gram alvedon...japp, virrig kicka!
men vi hade det väldigt trevligt ändå hos emma,vi åt gottit så vi typ sprack sen virkade vi lite och jag sög på det, sen åt vi päronkaka som nette gjort och mintchokladkaka som terrores bakat! MUMS!





nu höll jag på att bränna mina mackor oxå medan jag satt här och laddade upp bilder på dom här brudarna som för övrigt ska hänga här på nyårs!
blir gött det!
nu blire macka och julmust!

HaD!
Eme


Kommentarer
Postat av: Annette

Hahaha! Härlig middag eme, macka och julmust ;P

2010-11-30 @ 19:55:04
URL: http://www.aninette.blogspot.com
Postat av: EmE

Bästa middagen! haha! är man lat så är man men gott vare

2010-11-30 @ 22:52:18
URL: http://burreina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0