INA - Sabotage :(

Luften har gått helt ur mig.
På 10 veckor kommer jag och Hasse ha gått igenom följande.

  • Död Hasse på parkeringen utanför affären.
  • Död Hasse på parkeringen där jag bor.
  • Byte oxygensensor.
  • Död Hasse igen.
  • Byta temperaturmätare.
  • Hasse går inte igenom besiktningen.
  • Hasse och Ina blir nog utsatt av sobotage från bro i Gränby så Ina badar i glas och helt utan sidoruta.
  • Byte sidoruta.
  • Spindelledesbyte.
  • Ombesiktning nu på fredag.
  • (Förhoppningsvis godkännande efter ombesiktningen)

Helt slut. DYRT! 

Miljömöte 3 timmar fick lida idag, det fick bli Ryds glas istället.
Miljövänligt eftersom då slipper jag betala buss 200 kr eller hyra bil 250 kr.
Har även massa informationer jag måste göra power point till.
Hej och Hå.

 


Kommentarer
Postat av: Syster

Stackars stackars Ina. Men du är ju stark!

2010-11-03 @ 17:34:26
Postat av: J

Håller tummarna på fredag!!

2010-11-03 @ 22:39:49
Postat av: M

Du fixar det här såklart :)

Kram

2010-11-04 @ 10:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0