BURRE- dunderförkyld!

var på skolan igår...
det borde jag kanske inte varit..
är inte precis friskare!
Känns som det enda som ryms i min skalle är snor just nu...
vaknade i natt och va helt halvers död och trodde typ att skallen skulle sprängas!
pep ngt om rinexin och robert skriker från köket att han  hittat ett helt paket!
ja började nästan grina!
så underbart bra med rinexin, löser lixom upp den där stora slemklumpen inne i skallen och vipps kunde jag sova litegrann iaf!



imorrn äre party i uminå med bästa tessores och nette men hur ska jag göra?
parta eller inte?
behöver knappt klä ut mej...är ju redan ett snormonster!



Ja håller mina tummetottar och tår att det bara säger *POFF*
och så är förkylningen borta...helst typ NU!!

hasta la vista beeejbii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0