BURRE- duttit gjort!

I helgen har jag alltså jobbat natt! både fredag och lördagnatt  så nu förväntar jag mej att pengarna rulla in haha!
Det gick bra att jobba!
Fick känna mig sjukt lång oxå...hjälpte en liten tant som va puttekort och som jag kände mig som en jätte brevid...fast jag egentligen är dvärg ju!

jag älskar den här bilden! såå ful!



mmm...mythos!

robert va ute och festade igår och de va ju inte piggaste mannen jag hittade utslagen på sängen när ja kom hem i morse! Han ä duttig på att dricka öl! haha! ja va inte avundsjuk på hans baksmälla, däremot är ja partysugen!
weeeiiii!


nu ska vi ha helgmys med film och gottis eftersom det är första kvällen vi är hemma!

haaa de!
burrbert


Kommentarer
Postat av: Anonym

kom till uppis och parta avec inis!

2010-10-25 @ 17:09:47
Postat av: Dvärgpower!

2010-10-29 @ 14:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0