BURRE- freak?

Jag gillar skor.
Jag älskar skor.
Jag skulle kunna köpa måååånga par.
Blir ju lite dilemma dock...Det finns ju så många fina?
idag hitta jag typ tre jag ville ha...
hmm...men jag ska köpa glasögon oxå...känner att ja verkligen behöver det!
Får ont i skallen lite för ofta.
Glasögon är dyrt...
och så hälsa på ina någon gång...oxå dyrt...
och egentligen en varm dunjacka oxå...men det får vänta till efter jul då de blir rea!
pengarna räcker inte till! GHHAAA!
Kanske måste jobba? nääää jobbigt ju! haha!


och så ska vi intervjua en person som antingen är arbetslös eller långtidssjukskriven...svårt läge då det är ett ganska känsligt ämne och för det andra för att jag typ inte känner några som är i den situationen...
jaaaja det ordnar sig säkert...får ja hoppas!

HAAA deeee!
EmBurr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0