BURRE- tirre!

Idag fick skolan lida lite för att jag va tvungen att göra lite skit här hemma blandannat lämna tillbaka och beställa glasögon och göra bort en skoluppgift som jag haft kvar. Borde städa oxå...har inte gjorts ordenltligt sen innan resan...
Ja kan ju inte förneka att de va skönt att få vakna av sig själv efter nio istället för halv sex heller!
på torsdag börjar vi åtta....vad betyder de för mej då? Jo att ja typ måste stiga upp 04.30...sweet?

igår var ida söder här och åt mat och  godis..
en fin bild jag hitta.
jag är knasi och ida är nog ba...FULL!

vi såg någon svensk hollywood fru lr vad det va på TV som va från Piteå, det va kul!

nu ska jag kanske möjligtvis ta tag i städet oxå...och byta sockar...dom lukta typ gammal räv.

Hasta la vista BABY!
fjutt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0