BURRE- Idol med sliskbulle

nu har nyss Ida Söder, Karin och hennes kusin Stefan fare hem dom komme förbi med sliskig bulle och sånna fluffbullar,cocosbollar?
Nu ska jag krypa i säng och nanna lite är sjukt trött!
Är lite less på min handledare för att hon är  frökenbabbelmajja typ...
Hon ha lite mycket att prata me alla om och de är tråkigt men däremot så är hon ju bra när vi gör saker!
Låter mej göra saker och förklara bra o hela fadderittan!


jag måste införskaffa mej glajjer oxå inna skolan börjar om. Jag kan inte riktigt förklara bort det mera nu haha för även med Karins glasögon ser jag bättre.
kanske får lägga upp nå fåniga bilder på mej i fåniga glasögon så kanske någon jevel våga kommentera och säga vilka jag ser minst töntig ut i...
fy va opeppande

man ba göö e!
hejjrå


Kommentarer
Postat av: emma

hahahahaha jag läste hela FLADDERFITTAN ! :D:D HAHAAAH

2010-09-08 @ 19:55:51
URL: http://emmabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0