BURRE- the end

Så va ännu en helg slut, fy attans va fort det går!
Jag blir nästan rädd!

I fredags gick jag och mammsen på stan och hon köpte sig en tjusig reafyndad klänning som hon ska ha i Grekland! Yay!

Sedan åkte vi till rotis och tryckte tacos och det var smarrigt som alltid.
Sen på kvällen va alla typ helt utslagna...Ja ville gå i säng halv tio, de fick ja inte men ja kunde ju inte tjuvsova heller för alla andra snarka så högt i soffan ju! Haha!
På lördagen så kasta vi ved och jag ha fan träningsvärk i baksida lår som faen! Stod på huk och matade ved från golvet in i vedkällaren...aooottchh! Sen lite fyllepromenad i klackar på det på kvällen så va låren möra idag oooojaaaa!


embert och karrbert på nya äventyr

En klassiker...eller hur ina?


Nu ska ja besöka min kompis, sängen!
 Imorn väntar praktik och ett besök i skellhamn(tråkigt i skellhamn för övrigt jag gillar det adnra boendet bättre)
myyyyget bra!

Haaaa De!
eme


Kommentarer
Postat av: Kartbert-bert! haha

Möra i låren (OJA den kan ja hålla me ooooooom) och träningsvärk i stjärten så ska dom gamla ut på nya äventyr jaaaaaa :D Gillar bilden starkt fiiiin varen :D hoppas du hade de fint i skehamn men kom ihåg att knark är bajs :P

puss

2010-09-13 @ 22:55:12
URL: http://omjaghadeen.blogg.se/
Postat av: Anonym

den här bilden ska jag ha på min gravsten nu när jag dör av förkylning. Så himla snygg!

2010-09-14 @ 11:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0