BURRE- tjofadderittanlejj!

Idag var det tråkigt.... satt på AT-personalmöte heeeeela dagen från åtta till halv fem
det var inte kul...höll på att somna några gånger!
Fikade en chokladboll som jag prutade en krona på och då blev jag pigg och glad igen!



kom nyss hem från ett besök uppe på patienthotellet hos nette! Såg fångarna på fortet med några andra tjejer från klassen och åt poppisar! MYS!
ssen gick ja och nette ner till entren för att vänta på min skjuts och då kommer det en securitasvakt och frågar va vi gör där. Sen ville han ha våra legg... han såg att jag va från buträsk och tyckte nog jag va knasig som stolt svarade JA på frågan om jag hade hår under fötterna! klart jag har? eller?
Det va skojj att han hälsade på oss iaf, han gillade nettes efternamn fast han trodde nog vi va gifta för han fråga om hon hette andersson först...
vi är ju lite kera...♥

precis som jag och min "mexican"på detta kort! hundra år gammalt...ooo harregud!


nu ska jag gå i säng!
tröttsamt att ha praktik, tunga ögon!


ciaociao!
haD!
over and out!
peacee love and understanding!
make lov not war!
tjadååå!


Kommentarer
Postat av: Annette

Haha! Jag skratta :) Det där du skrev om mitt efternamn.. gifta? hahaha jag tänkte mer på att det kunde faktiskt ha varit mitt efternamn om mamma och pappa varit gifta :P Pappa heter ju också Andersson (precis som resten av Sverige)

2010-09-03 @ 15:05:32
URL: http://www.aninette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0