INA - Suk

Happ då har basiluskerna nått mig.
Åhhhh!
Jag tror att jag ska dö. Jag kan inte prata.
Det enda jag är bra på kan jag inte längre.
Drygt.

Ingen feber så jag måste jobba.
Döden.

orkar fortfarande inte lägga ut några kort.

Och ni som jag är dålig att höra av mig till, förlåt.
Och ni som tycker att jag låter stressad, jag är stressad.
Och ni som tycker att jag låter irriterad, det är jag inte.
Och ni som jag inte har pratat med på drygt en vecka, jag saknar er.

Lägger ut ett kort från sommaren.

det gick inte.
God natt



Kommentarer
Postat av: M

Krya på dej lillgumman ;)

2010-09-14 @ 06:56:25
Postat av: Fansan

Stackars lilla gumman! Låter inte bra det där :(

Hade tänkt ringa dig, men har du ingen röst är det kanske bäst att avvakta ett tag..

Krya på dig! Kraaaam

2010-09-14 @ 21:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0